frate impreuna cu sora!!!

buna,
numele meu este Ana, am 35 de ani traiesc in Germania de aproape 3 ani. Am o reatie de 2 ani cu un grec pe care l-am cunoscut la locul de munca veniind la el sa lucrez ca ajutor de bucatar. Simt ca o iau razna de 1 an de zile ma evita sa facem dragoste. Sora lui lucreaza bucatar sef deci impreuna cu mine in bucatarie iar de 1 an de zile a divortat. Banuiesc o relatie intre ei deoarece ea devine isterica cand noi doi suntem putin mai apropiati intervine cu fel de fel de chestii ca sa provoace cearta intre mine si el; de exemplu a provocat o cearta la care el a venit la mine in bucatarie si mi-a zis sa plec daca nu pot sa lucrez asta s-a intamplat chiar de Revelion am inceput anul 2013 in lacrimi. Acesta e doar un simplu exemplu. Au plecat noaptea impreuna fara mine. El are aceste restaurant este un vereine adica club cei ce traiesc in Germania stiu. In februarie acum e Carnaval iar cei din club au propus ca el sa se faca print si eu printesa la care ea a turbat. Nu stiu de ce ma lamentez in aceasta situatie si nu ii las in" pzd masii"sa faca ce vor. Nu mai pot efectiv cedez psihic. Va rog un sfat prietenesc care sa imi ridice moralul ca nu mai pot!!!
Multumesc
garbo_10760
Postat pe 19 Ianuarie 2013 14:00
" El are aceste restaurant este un vereine adica club cei ce traiesc in Germania stiu. "

Mai intai o intrebare : In aproape 3 ani de cand locuiesti in Germania ai uitat deja sa te mai exprimi corect romaneste ?
....Si dupa cum stiu eu,printul carnavalului nu se alege singur,este o procedura mai complicata. Printul este unul / oras.
In ce priveste problema ta,eu stiu ca grecii sunt foarte uniti ca si familie. Nu au o relatie intima neaparat....
Rotty
Postat pe 19 Ianuarie 2013 14:17