ghid pentru o viaţă împlinită
Info
x
info
 
 


Info
x
info
 
 

Simone_Larriviere

Date personale:

Sex: feminin

Varsta: 33 de ani

 

Descriere personala:

Intr-o continua metamorfoza

Prietenii lui Simone_Larriviere

Simone_Larriviere nu are nici un prieten adaugat!
Blog (0 posturi)

Simone_Larriviere nu are nici o inscriere pe blog.
Citat favorit
Suntem ceea ce facem în mod repetat, prin urmare excelenţa nu este un act, ci un obicei. (Aristotel)
Carti favorite
necompletat
Filme favorite
necompletat
Trei dorinte
necompletat
Unde ar vrea sa locuiasca
necompletat
Ultimele intrebari postate
Nu a postat nici o intrebare
Ultimele raspunsuri postate
Nu a postat nici un raspuns
Comentarii pe forum

Data Topic Comentariu
25 Iun 2013, 14:04 Valorifică-ţi calităţile şi resursele!
De la: quasaria, la data 2013-06-23 03:22:19nu inteleg ce treaba au cei 11 ani de strainatate cu faptul ca nu te consideri proasta. Reprezinta o echivalare a iq-ului, sau o alternativa la iq sau ce?
Daca ne numaram in ani in strainatate, eu am vreo 30 - e ok?

Poate peste alti 20 o sa inveti sa isi ajustezi tonul pedagogic - si o sa mai inveti ca dupa standardele pietii advertisingul se plateste. Faptul ca reprezinti tu aici o agentie pirlita care nu e in stare sa isi faca o campanie nu e "promovare", e antireclama.


in primul rand nu este o agentie este o comunitate care in prezent nu vinde nimic deci nu are nevoie de campanii ,
2 imi recunosc greselile si nu am jignit pe nimeni
3 daca timpul tau este atat de important cum de dupa cei 30 de ani de strainatate definzi limbajul de argou ?


o zi faina
Citeste tot subiectul
23 Iun 2013, 01:06 Valorifică-ţi calităţile şi resursele!
De la: Rotty, la data 2013-06-23 00:57:48Bine ai venit pe Garbo Sunt curioasa cat ramai....


Multumesc bine v-am gasit ... Timpul va avea ultimul cuvant :)
Citeste tot subiectul
23 Iun 2013, 00:49 Valorifică-ţi calităţile şi resursele!
De la: Rotty, la data 2013-06-22 23:07:54"Am decis să vă dezvălui aceste informaţii legate de marketing, pentru ca voi cititoarele acestui blog, să puteţi evolua şi descoperi noi metode de a vă promova produsele, serviciile sau C.V. – ul."

Asta-i un blog ???
.....Da.....tu esti chiar asa proasta ??? Mai intai "evolueaza" tu , si-apoi , noi mai vedem...


Sa comentezi cu acest tip de limbaj la cei 45 de anisori spune multe despre tine .
nu sunt "proasta" am 11 ani de strainatate si mai fac greseli un lucru natural dupa atata timp .
Citeste tot subiectul
23 Iun 2013, 00:09 Valorifică-ţi calităţile şi resursele!
De la: suparatu_, la data 2013-06-22 23:02:09
Eu am calitati dar nu sunt femeie

Mai, dar "agentia" di ce nu initiaza personalul propriu ca sa-si puna mintea la contributie?
Lasa, imi zaci al'data!
Numa' bine!

Felicitari pentru calitatile dobandite . Depinde foarte mult de volumul de munca pe care il accepta si de personalul de care dispun , inclus agentii tip The Mill au studiouri si P.F.A-uri cu care colaboreaza

o seara placuta in continuare
Citeste tot subiectul
22 Iun 2013, 20:57 Valorifică-ţi calităţile şi resursele! Am decis să vă dezvălui aceste informaţii legate de marketing, pentru ca voi cititoarele acestui blog, să puteţi evolua şi descoperi noi metode de a vă promova produsele, serviciile sau C.V. – ul.

Toate avem calităţi şi suntem speciale, singura diferenţă e că unele dintre noi am găsit metoda de a ne valorifica şi folosi calităţile, iar altele încă nu. Dar nu vă descurajaţi, cu siguranţă, veţi reuşi !

Sunt aici cu voi, pentru a vă ajuta şi prezenta noi metode şi forme de a pune în valoare cea mai specială parte a voastră. În rândurile de mai jos, citind, aş dori să sesizaţi evoluţia anumitor profesii. Meseria în sine, nu se schimbă, doar forma în care trebuie să o desfăşurăm pentru a avea rezultatele optime, se schimbă pas cu pas.

Dacă această schimbare a formei de execuţie vă deranjează cumva, vă rog să îmi răspundeţi la următoarea întrebare:

” – V-ar face o deosebită placere să priviţi filmul “Avatar”, cu ajutorul unui televizor cu lămpi, alb-negru ?”

Dacă răspunsul este “nu”, atunci ar trebui să vă adaptaţi profesia după cerinţele pieţii. În rândurile ce urmează, vă voi descoperi o mică parte din lumea audio-vizuală, dorind ca prin intermediul acestui articol, să vă prezint un evantai de posibilităţi.

Totul începe de la nevoia clientului, care expune unei agenţii, cerinţele sale. Agenţia, preia ideea şi o produce ea însăşi, sau devine intermediar între client şi studiouri sau persoane fizice autorizate.

Există multe tipuri de companii, dar cea mai completă este cea care acoperă toate ariile, aşa numita companie 360º, care printre altele, include:

- discuri de vinil, pancarte, afişe, casete audio, etc.

- reclamă audio, radio, etc

- publicitate indirectă;

- personal specializat;

- sponsori;

- audio – vizual;

- on line: web, banner, reţele sociale, etc.

- concursuri;

- produse specifice;

- T.V.



Tot acest proces, generează multiple locuri de muncă, de diferite specialităţi. În speranţa că vă vor fi de folos, voi enumera mai jos câteva dintre ele:

daca doresti sa citesti continuarea acestui articol intra pe : femeieactuala.ro

o zi plina de succes iti doresc
Citeste tot subiectul

Ultimele stiri din Forum
×
Forum