ghid pentru o viaţă împlinită

Cum sa-ti faci parul sa creasca puternic, voluminos si stralucitor cu numai 8 EXERCITII!

Merita sa le incercati singuri acasa: 8 exercitii simple si eficiente menite sa stimuleze cresterea parului si sa previna caderea lui! Primele 2 exercitii sunt recomandate de un expert in fitness, iar celelalte 6 sunt exercitii de yoga recomandate de un specialist!

Iata 2 exercitii extrem de utile si simple recomandate de Jyotika Anand, expert in fitness, pentru cresterea si indesirea parului. Poate ca veti rade sau il veti gasi amuzant, insa primul exercitiu presupune frecarea unghiilor unele de altele, pentru cat de mult timp puteti.

Cel de-al doilea exercitiu presupune aplecarea capului in fata si masarea gentila a scalpului timp de 4 minute (cu ulei sau fara), de-a lungul unei saptamani intregi. Pentru a vedea exact cum trebuie sa procedati in cazul celor 2 exercitii menite sa stimuleze cresterea parului, urmariti clipul de mai jos:

2 Exercitii simple recomandate de Jyotika Anand (expert fitness) pentru un par lung si voluminos

6 Exercitii de Yoga pentru stimularea cresterii parului

Intr-un video realizat de expertii yoga de la LexiYoga.com descoperim 6 pozitii de yoga pe care le putem practica singuri acasa si care sunt menite sa reduca caderea parului, stimuland in schimb cresterea sa:

1. Exercitiul Uttanasana

Trunchiul se indoaie mult in fata, intinzandu-se in schimb coloana si picioarele, dar si muschii corpului. Aceasta pozitie este benefica si pentru nervi si sistemul nervos, marind spatiul dintre vertebre si imbunatatind circulatia la nivelul coloanei vertebrale. In aceasta pozitie, capul se afla mai jos de nivelul inimii, stimuland astfel circulatia la nivelul creierului si al capului. Radacinile parului si scalpul sunt astfel mai bine oxigenate. Daca suferiti de hipertensiune arteriala sau de afectiuni in zona lombara, evitati sa efectuati acest exercitiu.

2. Exercitiul Sasangasana (Postura Iepurelui)

Postura Iepurelui din yoga este opusa pozitiei camilei si ea presupune indoirea trunchiului inainte din pozitie stand in genunchi. Acest exercitiu intinde coloana, intreg spatele, umerii si bratele si stimuleaza totodata sistemul imun si endocrin, facilitand astfel echilibrarea hormonilor. Ajuta totodata la eliberarea tensiunii de la nivelul gatului, spatelui si umerilor.

Iti plac articolele Garbo?
Sigur o sa iti placa si pagina noastra de Facebook :)
Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum sa-ti faci parul sa creasca puternic, voluminos si stralucitor cu numai 8 EXERCITII!.


Discutii despre Cum sa-ti faci parul sa creasca puternic, voluminos si stralucitor cu numai 8 EXERCITII!

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Garbo incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Iţi place să scrii?

Daca iti place sa scrii, trimite-ne pe adresa office@garbo.ro articolele tale.
Cele mai bune dintre ele vor fi publicate.