ghid pentru o viaţă împlinită

Cum sa-ti faci parul sa creasca puternic, voluminos si stralucitor cu numai 8 EXERCITII!

Merita sa le incercati singuri acasa: 8 exercitii simple si eficiente menite sa stimuleze cresterea parului si sa previna caderea lui! Primele 2 exercitii sunt recomandate de un expert in fitness, iar celelalte 6 sunt exercitii de yoga recomandate de un specialist!

Iata 2 exercitii extrem de utile si simple recomandate de Jyotika Anand, expert in fitness, pentru cresterea si indesirea parului. Poate ca veti rade sau il veti gasi amuzant, insa primul exercitiu presupune frecarea unghiilor unele de altele, pentru cat de mult timp puteti.

Cel de-al doilea exercitiu presupune aplecarea capului in fata si masarea gentila a scalpului timp de 4 minute (cu ulei sau fara), de-a lungul unei saptamani intregi. Pentru a vedea exact cum trebuie sa procedati in cazul celor 2 exercitii menite sa stimuleze cresterea parului, urmariti clipul de mai jos:

2 Exercitii simple recomandate de Jyotika Anand (expert fitness) pentru un par lung si voluminos

6 Exercitii de Yoga pentru stimularea cresterii parului

Intr-un video realizat de expertii yoga de la LexiYoga.com descoperim 6 pozitii de yoga pe care le putem practica singuri acasa si care sunt menite sa reduca caderea parului, stimuland in schimb cresterea sa:

1. Exercitiul Uttanasana

Trunchiul se indoaie mult in fata, intinzandu-se in schimb coloana si picioarele, dar si muschii corpului. Aceasta pozitie este benefica si pentru nervi si sistemul nervos, marind spatiul dintre vertebre si imbunatatind circulatia la nivelul coloanei vertebrale. In aceasta pozitie, capul se afla mai jos de nivelul inimii, stimuland astfel circulatia la nivelul creierului si al capului. Radacinile parului si scalpul sunt astfel mai bine oxigenate. Daca suferiti de hipertensiune arteriala sau de afectiuni in zona lombara, evitati sa efectuati acest exercitiu.

2. Exercitiul Sasangasana (Postura Iepurelui)

Postura Iepurelui din yoga este opusa pozitiei camilei si ea presupune indoirea trunchiului inainte din pozitie stand in genunchi. Acest exercitiu intinde coloana, intreg spatele, umerii si bratele si stimuleaza totodata sistemul imun si endocrin, facilitand astfel echilibrarea hormonilor. Ajuta totodata la eliberarea tensiunii de la nivelul gatului, spatelui si umerilor.

Sasangasana contribuie la o mai buna oxigenerare a sistemului nervos si a creierului, deci implicit si la imbunatatirea sanatatii scalpului si parului. Poate fi folosit ca remediu alternativ in tratarea depresiei, insomniilor, a oboselii, a diabetului. Mare atentie daca vreti sa practicati acest exercitiu si ati suferit recent un traumatism la nivelul genunchiului, al gatului, al coloanei vertebrale si a umerilor.

Citeste si:

3. Exercitiul Ustrasana (Postura Camilei)

Pozitia camilei tonifiaza corpul si creste flexibilitatea musculara a coloanei, imbunatatind totodata postura corpului, dar si digestia. Ea presupune indoirea mult a spatelui si ajuta la imbunatatirea circulatiei la nivelul capului si scalpului. Ustrasana deschide chakra inimii si imbunatateste functiiile hormonale si cu ajutorul ei puteti combate stresul si anxietatea. Este indicat sa o efectuati pe stomacul gol, dimineata. Nu efectuati acest exercitiu fara acordul medicului daca aveti probleme cu tensiunea.

4. Exercitiul Adho Mukha Svanasana (Postura Cainelui cu fata la sol)

Sasangasana mai este cunoscut si sub numele de Postura Cainelui deoarece corpul care ia pozitia unei piramide triunghiulare aminteste de pozitia unui caine care se intinde dupa somn. Exercitiul tonifiaza si intinde intreaga coloana si decongestioneaza sistemul nervos. Prin aportul de oxigen la nivelul capului, stimuleaza functiile mentale si cresterea parului. Cei care sufera de tensiune arteriala mare, de dezlipire de retina sau diverse inflamatii si infectii la nivelul urechilor si ochilor ar trebui sa evite postura cainelui.

5. Exercitiul Bhujangasana (Postura Cobrei)

Exercitiul Cobrei ajuta la imbunatatirea functionalitatii sistemului digestiv, asigurand totodata o buna distribuire a nutrientilor in organism. Ajuta corpul sa elimine toxinele si imbunatateste circulatia la nivelul scalpului, intarind astfel firul de par si prevenind caderea lui. Evitati acest exercitiu daca suferiti de probleme grave ale spatelui sau ati suferit recent o interventie chirurgicala.

6. Exercitiul Salamba Sarvangasana (Pozitia Lumanarii)

Postura lumanarii este ideala pentru imbunatatirea circulatiei in partea de sus a corpului, pentru stimularea organelor abdominale, a glandei tiroidei si a prostatei in cazul barbatilor. Este de preferat sa efectuati acest exercitiu dimineata, pe stomacul gol, sau la 4 ore dupa masa, dar si seara, inainte de culcare, caci combate insomniile. Este de evitat in totalitate de cei care au hipertensiune arteriala sau au suferit un AVC.

Foto: Capturi foto YouTube

Foto homepage: Svetlana Romantsova / Shutterstock

Iti plac articolele Garbo?
Sigur o sa iti placa si pagina noastra de Facebook :)
Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum sa-ti faci parul sa creasca puternic, voluminos si stralucitor cu numai 8 EXERCITII!.


Discutii despre Cum sa-ti faci parul sa creasca puternic, voluminos si stralucitor cu numai 8 EXERCITII!

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Garbo incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Iţi place să scrii?

Daca iti place sa scrii, trimite-ne pe adresa office@garbo.ro articolele tale.
Cele mai bune dintre ele vor fi publicate.