Comunicat de presa
Controlorii de trafic aerian de la ROMATSA au facut miercurea trecuta greva de avertisment timp de doua ore. Centrul European al Consumatorilor - ECC Romania informeaza ca pasagerii companiilor de transport aerian care au avut zborurile intarziate sau anulate ca urmare a grevei controlorilor de trafic au urmatoarele drepturi:
- Sa fie informati asupra drepturilor pe care le au
- Sa primeasca mese si racoritoare proportionale cu timpul de asteptare si doua apeluri telefonice gratuite.
In cazul in care nu au primit mese si racoritoare, sfatuim pasagerii sa pastreze bonurile, chitantele pentru sumele cheltuite in acest sens pentru a putea cere banii inapoi de la companiile aeriene.
In privinta compensatiilor prevazute pentru anulari si intarzieri prelungite (ajungerea la destinatie cu o intarziere egala sau mai mare de trei ore), situatia acestora trebuie analizata de la caz la caz impreuna cu masurile luate de compania aeriana pentru a limita prejudiciul cauzat pasagerilor. Greva poate fi considerata o imprejurare exceptionala care exonereaza companiile de transport aerian de la plata acestor compensatii. Acest lucru este realizat, de obicei, de instantele de judecata.
Foto: avion, aeroport via Shutterstock
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie
Arhetipurile în mentalul colectiv românesc. Alegerile și fricile românilor