14 Iunie 2018 publicat în Sanatate 1 share-uri

Campania este construită pornind de la un adevăr puternic legat de pacienții diagnosticaţi cu schizofrenie, care au tendința de a găsi în artă, pictură, desen, precum și în alte forme de creație, un refugiu.

Comunicat de presă

În contextul Zilei Mondiale a Schizofreniei, Muzeul Național de Artă Contemporană (MNAC) se alătură inițiativei Janssen, companie farmaceutică a Johnson&Johnson România, Asociației ARIPI și a Centrului pentru Inovare în Domeniul Medical-Inomedica în campania „Ascultă ce vezi”. Proiectul este derulat în parteneriat cu Comisia pentru Sănătate Publică din Senatul României – parteneriat în vederea promovării sănătăţii mintale.

Astfel, în cadrul campaniei „Ascultă ce vezi” al cărei obiectiv este creşterea nivelului de informare cu privire la schizofrenie şi opţiunile terapeutice, între 8 şi 22 iunie, publicul este invitat să descopere, pentru câteva momente, perspectiva unui pacient diagnosticat cu această afecţiune, în cadrul expoziţiei „Eva şi Emerick” a artistei Yael Efrati – amplasată la ultimul etaj al MNAC.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Campania “Donăm Sânge Împreună”, inițiată de Hotel Sheraton București a strâns peste 300 litri de sânge de la lansare și pregătește un nou maraton de donare pe 19 aprilie. Campania de beneficii se extinde pentru membrii Clubului CCC Club Originals- campania prin care adidas celebrează creativitatea noilor generații

Prin prisma unui tur audio-ghidat, cei care vor călca pragul expoziției vor fi cu un pas mai aproape de persoanele diagnosticate cu schizofrenie din perspectiva interpretării creative a semnificaţiei exponatelor artistei Efrati. Totodată, vizitatorii vor putea afla mai multe informaţii cu privire la diagnosticarea și tratamentul afecţiunii și sunt invitați să lase un mesaj de acceptare, încurajare și sprijin pentru pacienţi.

"Ascultă ce vezi este o invitație la dialog pe un subiect încă tabu în România lui 2018 unde lipsa de informare și sensibilitate afectează în mod dramatic viețile persoanelor diagnosticate cu schizofrenie. Această campanie de conștientizare se aliniază programului Community Outreach desfășurat de MNAC, prin care urmărim o comunicare eficientă cu publicul nostru pe teme a căror delicatețe poate fi mai bine înțeleasă prin mediere artistică.”, declară Georgiana Toea, Coordonatorul programului de Community Outreach, MNAC.

Peste 200 de testimoniale în campania #SayNoToStigma cu ocazia Purple Day 2023 Danone România și PENNY invită consumatorii să colecteze ambalaje Tetra Pak în toate magazinele retailer-ului din țară TEZYO primăvară/vară 2023 – o călătorie unică prin tendințele momentului cu cele mai iubite branduri de încălțăminte

Mesajul central al campaniei este „Realitatea cunoaşte o singură interpretare, însă perspectivele asupra artei pot fi diferite. Persoanele afectate de schizofrenie îşi pot redobândi viaţa normală, prin urmarea constantă, cu regularitate, a tratamentului (psihoterapie şi medicaţie) – aspect care are un rol esenţial.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri