ghid pentru o viaţă împlinită

Special pentru mamici: 5 exercitii pentru o talie subtire!

Dupa o anumita varsta si mai ales dupa o sarcina o femeie se schimba. Multe modificari sunt in sens pozitiv, insa apar unele neajunsuri in ceea ce priveste silueta.Pentru a ne mentine silueta este nevoie de o alimentatie echilibrata, insa nu este de ajuns, aceasta ar trebui asociata cu un program de exercitii fizice.

Dupa o anumita varsta si mai ales dupa o sarcina o femeie se schimba. Multe modificari sunt in sens pozitiv, insa apar unele neajunsuri in ceea ce priveste silueta. Mesele haotice, hrana de la serviciu de multe ori prea putin sanatoasa si lipsa sportului ne afecteaza imaginea, astfel ca talia se ingroasa, celulita isi face aparitia...

Pentru a ne mentine silueta este nevoie de o alimentatie echilibrata, insa nu este de ajuns, aceasta ar trebui asociata cu un program de exercitii fizice.

5 exercitii pentru o talie de invidiat

1. Vestitele abdomene sunt foarte utile. Stati pe spate, cu picioarele flexate la 90 de grade, cu mainile la ceafa si gatul intins (nu trisati cu mainile si nu aplecati capul). Veti efectua 10 ridicari de trunchi (fara sa atingeti cu umerii podeaua), apoi veti face ridicari rasucite, astfel incat cotul drept sa ajunga la genunchiul stang si invers. Aceste exercitii de rasucire nu le veti efectua alternativ, ci pe rand, cate 15 pe fiecare parte, fara a face pauza intre schimbarile de sens. Va va solicita acest exercitiu, insa rezultatele merita efortul.

2. Pe o saltea sau pe podea va asezati pe burta, ducand mainile pe langa corp. Trunchiul il mentineti pe loc si veti ridica doar picioarele, cat de sus puteti. Faceti 10 astfel de ridicari. Apoi rasuciti picioarele in lateral, atat cat puteti, in timpul ridicarii. Cate 5 ridicari cu rasucire pe ambele parti sunt suficiente.

3. Va ridicati in picioare. Veti avea nevoie de o gantera de cateva kilograme pe care sa o tineti intr-o mana, acea mana ce urmeaza sa fie miscata. Cealalta mana o duceti in sold. Cu bazinul ramanand pe loc, va aplecati in lateral, ducand mana cu gantera deasupra capului. Efectuati 20 de astfel de exercitii.

4. Pe o saltea va intindeti pe o parte, cu bratul de jos sub cap, iar cu celalalt indoit in fata sub piept, cu rol de sprijin. Ambele picioare sunt intinse si lipide, iar varfurile intinse. Veti efectua ridicari cu ambele picioare lipite, incordand maxim muschiul lateral al trunchiului.

Citeste si:

5. In aceeasi pozitie ca la exercitiul 4 veti ridica ambele picioare cat puteti de mult, insa le veti mentine ridicate si veti face cate 5 forfecari cu picioarele in 5 reprize pentru fiecare parte a trunciului.

Mult succes si nu uitati ca o viata sanatoasa si echilibrata include miscarea.

Sursa: Kidz.ro.

Cititi si alte articole pe Kidz.ro. Noi va recomandam urmatoarele:

Top 10 cele mai sexy mamici

Angorjarea sanilor

Ai incercat dieta disociata?

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Google Twitter

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.


Discutii despre Special pentru mamici: 5 exercitii pentru o talie subtire!

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Garbo incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Recomandari

Astazi pe Garbo

Testul COPACULUI

Entertainment

Strategii de adormit copilul

Familie

Ce gatim in weekend?

Retete culinare

Iţi place să scrii?

Daca iti place sa scrii, trimite-ne pe adresa office@garbo.ro articolele tale.
Cele mai bune dintre ele vor fi publicate.