ghid pentru o viaţă împlinită

5 exercitii pentru a scapa de aripioare

Va propunem 5 exercitii interesante care va vor tonifia musculatura din jurul taliei si totodata vor accelera arderea depozitelor adipoase de la acest nivel.

Diete si iar diete, lupta impotriva poftelor si senzatiei de foame, eforturi fizice si abstinenta de la dulciuri, toate acestea pentru a dobandi o silueta de invidiat. Si totusi, in ciuda eforturilor depuse si a kilogramelor eliminate, observati ca tesutul adipos din jurul taliei refuza sa fie indepartat. Va intrebati poate de ce aceasta?

Din pacate, in cadrul regimurilor alimentare si a exercitiilor fizice usoare si haotic efectuate, chiar daca este eliminat surplusul de kilograme si va mai despart doar cateva sute de grame de greutatea ideala, totusi depozitele din jurul taliei refuza sa fie eliminate. Aceasta pentru ca lipidele sunt eliminate din restul organismului (picioare, maini, fata), insa cele de la nivel abdominal sunt «pastrate» de organism cat mai mult posibil, ca o metoda de aparare impotriva unor posibile perioade de infomentare.

Astfel, pentru a elimina si aceste ultime depozite adipoase ce va stau in calea frumusetii, va trebui sa depuneti eforturi suplimentare, sa efectuati mai multe exercitii fizice si sa va tonifiati musculatura din jurul taliei.

Daca «burtica» va incepe sa scada, veti vedea ca aripioarele nu respecta acelasi ritm de «disparitie», ele persistand punandu-va rabdarea la incercare.

Noi va propunem 5 exercitii interesante care va vor tonifia musculatura din jurul taliei si totodata vor accelera arderea depozitelor adipoase de la acest nivel.

Citeste si:

Inainte de a incepe va trebui sa faceti o incalzire usoare, cateva exercitii cu bratele si picioarele, cateva miscari de trunchi si o alergare usoara, pe loc, de cateva minute. Mai apoi puteti continua cu exercitiile specifice pentru inlaturarea aripioarelor.

1. Vestitele abdomene sunt foarte utile. Stati pe spate, cu picioarele flexate la 90 de grade, cu mainile la ceafa si gatul intins (nu trisati cu mainile si nu aplecati capul). Veti efectua 10 ridicari de trunchi (fara sa atingeti cu umerii podeaua), apoi veti face ridicari rasucite, astfel incat cotul drept sa ajunga la genunchiul stang si invers. Aceste exercitii de rasucire nu le veti efectua alternativ, ci pe rand, cate 15 pe fiecare parte, fara a face pauza intre schimbarile de sens. Va va solicita acest exercitiu, insa rezultatele merita efortul.

2. Pe o saltea sau chiar pe podea va intinteti pe lateral, cu picioarele indoite. Va sprijiniti in cot, iar celalalt brat il ridicati spre tavan. Cu piciorul de deasupra veti face ridicari astfel incat sa ajungeti cu partea laterala a gambei cat mai aproape de brat, incordand la maxim musculatura abdominala laterala. Faceti cate 25 de astfel de exercitii, fara a atinge la coborare picioarele intre ele.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Google Twitter

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.


Discutii despre 5 exercitii pentru a scapa de aripioare

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Garbo incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

da foarte interesant.... (2 comentarii, 401 vizualizari)
era mai bine daca erau mai multe poze....iar miscarea o faci cel mai bine la sala...acasa nu am reusit singura ma plictisesc rpd....
bani gratis 500 euro pe luna ! nu e gluma !! (1 comentariu, 267 vizualizari)
Recomandari

Iţi place să scrii?

Daca iti place sa scrii, trimite-ne pe adresa office@garbo.ro articolele tale.
Cele mai bune dintre ele vor fi publicate.