Comunicat de presa
Proiectul urmareste sa depaseasca granitele unui brand de haine, transformandu-se intr-un curent al tinerilor cool cu personalitati puternice. Spoff se adreseaza tuturor celor care au curajul de a pasi in afara conventionalului si a zonei de confort impuse de societate.
“Suntem primele din Romania care ne asumam un design care porneste din zona sport, dar care este potrivit pentru orice moment al zilei, care nu neaga feminitatea si atributele femeii, dar care ii creeaza o garderoba potrivita stilului de viata contemporan. Ne-am dorit sa dezvoltam un proiect unic, iar partenerii nostri de la 1MiSHAP ne-au sustinut in acest demers inca de la inceput”, spuneau Laura Bonciu si Patricia Adascalitei despre proiectul lor.
Soft Power, prima colectie semnata Spoff, se axeaza pe elemente rotunde si creeaza un mix modern de materiale naturale cu cele din neopren, PVC transparent, fasuri lucioase si semi-transparente. Cele 27 de piese se remarca printr-un design simplu si minimalist care vorbeste despre personalitatea celor care le poarta. In centrul colectiei se afla clasica ”little black dress” care este reintepretata prin materialul folosit si accesoriile care ii sunt alaturate, precum vesta transparenta din PVC cu insertii de pietre supradimensionate si paiete. Culorile bleu, roz si galben pastelat imblanzesc nuantele de negru si alb oferind colectiei un climat modern in care sa se desfasoare.
Spoff este o zona jucausa, flexibila care incurajeaza si permite noi abordari de stil si abateri de la obisnuit, clasic si traditional.
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie