Comunicat de presa
AVON a lansat in aceasta primavara o editie limitata de ambalaje ce ilustreaza starile inspirate de produsele pe care acestea le insotesc: curaj, incredere, bucurie, armonie, pofta de viata, optimism. Demersul AVON, care reprezinta cea de-a doua etapa a campaniei Schimba lumea prin frumusete, si-a propus sa aduca in prim plan femeile obisnuite, pentru care ritualul de beauty trece dincolo de latura functionala si are menirea de a aduce la suprafata atitudinea potrivita pentru a depasi orice provocare.
“Am pornit de la o simpla intrebare: de ce se aranjeaza femeile din Romania? Am gasit raspunsurile in jurul nostru, in noi si in toate femeile care, dimineata, inainte de a iesi din casa, se inarmeaza in fata oglinzii cu incredere, bucurie, curaj. Armele lor sunt chiar produsele de make-up si de ingrijire, iar aceste femei sunt romancele pe care le admiram”, a declarat Stela Toderascu, Commercial Marketing Manager AVON Romania si Moldova.
Clipul care insoteste manifestul AVON are in rolurile principale reprezentantele AVON si este o recunoastere a frumusetii si a puterii interioare a tuturor femeilor din Romania. Editia limitata de ambalaje este disponibila pana pe 23 martie pe avon.ro pentru Serul Anew Youth Power. Pentru mai multe detalii despre restul colectiei, contacteaza orice Reprezentant AVON.
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie