ghid pentru o viaţă împlinită

ZOOT, modelul ON/OFFLINE in moda se lanseaza in Romania

Cu ZOOT toata lumea va trai shopping-ul ca o activitate in care este vorba despre noi si momentul nostru de relaxare in prezentul fast forward, in care totul se desfasoara contracronometru.

comunicat de presa:

ZOOT, cel mai relaxat si ludic magazin online de fashion si home&deco, intra pe piata din Romania direct din inima Europei, cu un concept inedit, care isi propune sa schimbe perceptia cumparatorilor despre shoppingul online si haine, in general.

Oferind publicului roman o selectie fericita de branduri, dar si noutatea “Cabinelor de Fericire”, magazine de tip Try & Buy, ZOOT, platforma de e-commerce cu cea mai rapida expansiune din Cehia si Slovacia, elimina orice bariere de cumparare online si furnizeaza o experienta de shopping complet noua. Misiunea-manifesto „Nu este doar despre haine” are menirea de a-i face pe oameni sa constientizeze ca hainele nu sunt doar simple obiecte, ci sunt si un instrument pretios in exprimarea personalitatii, a dispozitiei si companion de incredere in toate momentele din viata.

“Nu m-a preocupat niciodata moda, asa cum o vezi pe podiumurile de prezentare, ci doar ce poti sa faci cu ea imediat ce se termina "spectacolul". Pentru mine nu hainele sunt importante, ci ceea ce iti ofera ele: emotii, cum sa transformi cu ajutorul lor o zi proasta intr-una fantastica, posibilitatea de a fi cine vrei, cum vrei si cand vrei tu. Pana la urma Moda nu este doar despre materiale, forme sau culori. Este vorba despre ce fac oamenii cu hainele si, cel mai important, ce fac fara ele.”, spune Ovidiu Buta, stilist, contribuind astfel la manifesto-ul brandul ZOOT.

Citeste si:

Cu ZOOT toata lumea va trai shopping-ul ca o activitate in care este vorba despre noi si momentul nostru de relaxare in prezentul fast forward, in care totul se desfasoara contracronometru. In misiunea sa de a elimina temerile pe care e-commerce-ul le ridica in mod clasic, fiecare comanda facuta pe www.zoot.ro va fi livrata gratuit in Cabinele de Fericire sau la adresa dorita de cumparator in termen de 48 de ore in Bucuresti si 72 de ore in tara.

In prezent, exista doua Cabine de Fericire ZOOT in Bucuresti (Bd. Elisabeta nr. 40 si Sos. Bucuresti Nord nr. 14 in Pipera Plaza) urmand ca pana la finalul anului in curs sa fie inaugurat un al treilea astfel de magazin, iar in anul 2016 sa se deschida Cabine de Fericire in diferite orase din tara. Toate produsele dorite de pe ZOOT.ro pot fi comandate online, cu optiunea selectarii mai multor marimi sau culori din acelasi model, pentru ca apoi intreaga comanda sa poata fi probata in Cabinele de Fericire. Clientul va plati doar ceea ce i se potriveste, la fel ca in retailul clasic offline, insa diferenta o face selectia mult mai bogata si fericita de branduri precum si timpul mult mai scurt petrecut pentru a comanda si alege.

Totodata, in cazul in care cumparatorul doreste sa returneze produse, va avea la dispozitie 90 de zile pentru a face acest lucru in mod gratuit. Astfel, ZOOT.ro este cel mai flexibil magazin de pe piata si cel care iti permite sa verifici si sa probezi produsele comandate, totul pentru o experienta de shopping relaxanta, pur
si simplu.

Produsele selectate pentru rafturile virtuale ale magazinului online www.zoot.ro poarta etichete ce apartin unor branduri cu poveste si personalitate, care impartasesc aceeasi viziune cu ZOOT si ZOOTerii. Fiecare brand a fost ales in urma unui proces riguros de selectie intreprins de echipa de buyers ZOOT la targuri internationale de profil, precum berlinezul Bread & Butter, si bifeaza toate punctele necesare pentru a convinge ca stau excelent la capitolul personalitate si calitate. Printre acestea se afla Solid, Ben Sherman, adidas, TOMS, Closet, Vagabond, J.Lindeberg, Scotch & Soda, Maison Scotch, Kling, Bugatti, Converse.
La loc de cinste, alaturi de ele se află OJJU, brandul propriu ZOOT, care propune accesorii din piele Made in Spania cu design original cehesc ZOOT.

Multe din aceste branduri si povestile lor vor fi prezentate in cadrul revistei ZOOT, cu continut editorial propriu, ce va fi lansata in curand intr-un tiraj de peste 20.000 exemplare.

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului ZOOT, modelul ON/OFFLINE in moda se lanseaza in Romania.


Discutii despre ZOOT, modelul ON/OFFLINE in moda se lanseaza in Romania

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Garbo incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Iţi place să scrii?

Daca iti place sa scrii, trimite-ne pe adresa office@garbo.ro articolele tale.
Cele mai bune dintre ele vor fi publicate.