Comunicat de presa
Magazinul isi asteapta clientii fideli cu o imagine proaspata, in conformitate cu noile standarde de design ale companiei, dictate direct din Danemarca. Astfel, spatiul noului magazin masoara acum aproximativ 1.100 mp, interiorul este mai luminos si mai coerent, iar in toate zonele din magazin sunt prezente instructiuni care sa ii ajute pe clienti ca ia decizia potrivita si sa le faciliteze cumparaturile.
In afara de atmosfera placuta, produsele sunt mult mai bine puse in valoare. Astfel, produsele de Sleeping – sortimentele de perne, saltele, plapumi si lenjerii de pat care constituie punctul forte al JYSK, prin varietate si calitate, sunt pozitionate strategic si accesibil, la intrarea in magazin.
Asa cum design-ul magazinelor este modernizat si adus la noi standarde, si sortimentele sunt adaptate periodic la cerintele pietei. Brandul JYSK aduce in fiecare sezon noi sortimente de mobilier, saltele, plapumi, perne si accesorii home & deco, iar in fiecare luna le propune clientilor noi produse care sa le infrumuseteze casele.
“Suntem dedicati clientilor nostri si depunem in permanenta eforturi pentru a ne adapta la cerintele si necesitatile vizitatorilor! Dorim sa intretinem un spatiu primitor in cadrul centrului comercial, pentru o experienta placuta si utila, dedicata cumparaturilor sau distractiei.
De aceea salutam initiativa JYSK si invitam cu drag toate familiile sa descopere noul magazin!”, declara Asi Kahana, Chief Executive Officer AERE RO&HU si Administrator Militari.
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie