3 Decembrie 2014 publicat în Noutati 3 share-uri

Adultii din Europa investesc in consumul de continut educational mai mult timp decat in jocuri pe mobil si mai multe resurse financiare decat in orice alt tip de continut, arata un studiu realizat de Samsung. Desi dezvoltarea continutului digital este asociat, de cele mai multe ori, cu muzica, emisiunile TV si jocurile electronice, rolul continutului educational si cel al cartilor electronice este adesea subestimat, acesta regasindu-se in vietile europenilor mai mult decat s-ar crede.

Comunicat de presa

Aceasta tendinta demonstreaza faptul ca suntem dispusi sa investim in continut care ne poate aduce valoare in ceea ce priveste dezvoltarea personala sau ne pot ajuta sa dobandim aptitudini si cunostinte utile, tendinta ce ar putea fi generata de efectele recentei crize financiare la nivel european si a lipsei de stabilitate si securitate ce a urmat”, a declarat Mihaela Stanoiu, director de marketing in cadrul Samsung Electrnics Romania.

Astfel, europenii declara ca cele mai mari sume investite in content digital au fost pentru continut educational si mai putin in cel de divertisment: 9% dintre respondenti au declarat ca au achizitionat carti sau reviste electronice, in timp ce doar 8% dintre europeni au spus ca au investit in descarcarea de muzica si 6% dintre ei si-au cumparat jocuri sau aplicatii de divertisment pentru telefoane si tablete.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Sweeteria deschide prima cofetărie - ciocolaterie fără zahăr din România în Destiny Park De Paște bucură-te de zile însorite, relaxare și shopping la ParkLake! Cazul Ana Morodan mi-a amintit că ar trebui să fim mai atenți la nevoile emoționale ale copiilor, ale elevilor și ale studenților noștri

Mai mult, si sumele alocate consumului de continut educational sunt mai mari decat cele alocate divertismentului. Britanicii au declarat ca, in ultima luna, au cheltuit in medie 20 de lire sterline pe continut digital educational si doar cate 10 lire pe continut video, TV si pentru a asculta muzica. Cat despre restul europenilor, cea mai mare investitie pe care au facut-o acestia a fost tot in continut educational, cu o medie de 19 euro, si in carti si reviste electronice, cu o medie de 14 euro. Mult mai putin au investit in continut de divertisment: o medie de 12 euro pentru descarcarea de muzica si 11 euro pentru jocuri electronice sau aplicatii de divertisment.

In ceea ce priveste timpul pe care europenii il acorda acestor activitati, studiul arata ca, intr-o zi obisnuita, timpul alocat consumului de continut educational este de 0,88 ore, in timp ce jocurilor pe mobil sau tableta li se acorda 0,83 ore.

7 sfaturi despre spălarea corectă a fructelor și legumelor Școala Încrederii începe o Revoluție în Educație și încurajează românii să spună STOP bullyingului și violenței în școli Majoritatea femeilor cred că încă nu există egalitate de gen în România

Sudiul arata ca europenii au tendinta de a investi mai multi bani in continut ce le poate crea valoare atunci cand vine vorba de dezvoltarea personala, aptitudini sau cunostinte. Sunt foarte putini cei care nu au un dispozitiv electronic acasa – 98% dintre europenii intervievati detin cel puti un telefon mobil, 97% dintre ei au un laptop si 53% dintre ei o tableta – asadar consumul de continut digital nu este deloc de ignorat. In plus, telefoanele mobile si laptopurile sunt folosite zilnic, in scopuri personale, de 80% dintre adultii europeni. Cei mai multi dintre ei, adica 94%, isi folosesc dispozitivele pentru a naviga pe internet, 86% isi verifica e-mail-ul, iar 79% cauta informatii despre servicii si produse pe internet. Documentarea, obtinuta prin consum de continut cu caracter informativ, este, deci, mult mai importanta pentru adultii europeni decat divertismentul, doar 55% dintre utilizatori au declarand ca isi folosesc dispozitivele electronice pentru a asculta muzica.

Amnezia infantila – de ce nu ne amintim primii ani de viata? Vrei să ai mai multă energie și să uiți de oboseală? Îți recomandam aceste Suplimente Alimentare pe bază de Super-Alimente, vitamine și plante 4 sfaturi ale specialiştilor pentru îngrijirea tenului femeilor de 30 de ani 

Samsung a lansat Indicele Techonomic pentru a vedea cum se schimba felul in care interactioneaza oamenii pe masura ce creste rata de adoptie a tehnologiei. Au fost chestionati online 5.000 de respondenti din categoria de varsta 18-65, din cinci tari europene (Marea Britanie, Franta, Germania, Spania si Italia), studiul fiind realizat la solicitarea Lifestyle Samsung European Research Lab, in parteneriat cu Ipsos MORI.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri