TASSIMO, aparatul inteligent de cafea, a prezentat Carte Noire, cea mai iubita cafea premium din Franta, in cadrul unui eveniment dedicat pasionatilor de cultura si gastronomie frantuzeasca.

Comunicat de presa

TASSIMO, aparatul inteligent de cafea, a prezentat Carte Noire, cea mai iubita cafea premium din Franta, in cadrul unui eveniment dedicat pasionatilor de cultura si gastronomie frantuzeasca. Carte Noire va completa gama de bauturi disponibile pentru aparatul TASSIMO ce cuprinde, in acest moment, branduri recunoscute la nivel international, precum Jacobs, Milka si Twinings.

Carte Noire a fost creata in Franta, in 1978 si a revolutionat piata cafelei din aceasta tara, remarcandu-se prin aroma unica si intensa, gustul catifelat. Aceasta a devenit rapid marca de cafea numarul 1 in Franta. Carte Noire se adreseaza adevaratilor cunoscatori de cafea, intruchipand perfectiunea in ceea ce privette calitatea cafelei.

In Romania, cele doua sortimente lansate sub marca Carte Noire sunt: Café Long Délicat si Carte Noire Café Long Intense. Acestea sunt disponibile sub forma de T-discuri pentru aparatul TASSIMO.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. ”Un elev exemplar” – presa sârbă despre adolescentul care a deschis focul într-o școală din Belgrad Ce să facem dacă oamenii ne dezamăgesc? Art Safari Kids se întoarce cu un program nou de artă pe gustul copiilor: ateliere, cursuri intensive și tururi ghidate

“Dedicata celor care apreciaza o cafea premium, Carte Noire completeaza in acest moment portofoliul de bauturi oferite de TASSIMO, aparatul inteligent de cafea. Speram ca, astfel, TASSIMO vine cu o propunere mai atractiva pentru consumatorii de cafea din Romania” a declarat Theodor Filos, Brand Manager TASSIMO in cadrul Mondelez Romania.

TASSIMO, aparatul inteligent de cafea, ce ofera o experienta unica fiecarui consumator, se diferentiaza prin tehnologia INTELLIBREW cu care este dotat. Datorita tehnologiei inovatoare de citire a codurilor de bare inscrise pe capacul fiecarui T DISC de cafea, ceai sau ciocolata calda vom obtine de fiecare data o bautura perfect preparata, consumatorul nefiind nevoit sa calculeze cantitatea de apa, de cafea, timpul sau temperatura de preparare pentru fiecare bautura.

Campania de beneficii se extinde pentru membrii Clubului CCC A contat cine a zbierat mai tare 7 motive să alegi îmbrăcăminte second hand și outlet din magazine online și offline

Tassimo este o combinatie intre cea mai noua tehnologie Bosch si cea mai inalta calitate a cafelei Jacobs Krönung, gustul fin al ciocolatei Milka si aroma de fructe specifica ceaiului Twinings. Toate acestea au constituit un avantaj competitiv ce i-au adus pozitia de lider de piata la numai 2 ani de la lansare, precum si o crestere semnificativa a cotei de piata in volum (aparate) de aproape 11 pp in 2013 fata de anul anterior.

TASSIMO isi doreste sa ofere consumatorilor libertatea de a alege dintr-o gama variata de produse bautura pe care si-o doresc. In acest moment, gama de bauturi disponibile pentru aparatul TASSIMO cuprinde sortimente de cafea Jacobs, ciocolata calda Milka si ceai Twinings. Incepand cu luna martie a acestui an, portofoliul de produse este completat de cele doua sortimente Carte Noire, dedicate iubitorilor de cafea premium.

Sunt adorabile, nu ai cum să le reziști: Împletituri decorative minunate pentru ouăle de Paști! Campania “Donăm Sânge Împreună”, inițiată de Hotel Sheraton București a strâns peste 300 litri de sânge de la lansare și pregătește un nou maraton de donare pe 19 aprilie. SYMMETRICA investește peste 6 mil. € în panouri fotovoltaice

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri