Comunicat de presa
Bucharest Shopping este un instrument de comunicare si de informare, un tool care listeaza magazinele din oras impreuna cu toate coordonatele acestora, prezentand si o galerie foto dedicata. Meniul permite crearea unei liste cu magazinele preferate de utilizator, ce poate fi editata in orice moment. In functie de locatia utilizatorului, Bucharest Shopping afiseaza cele mai apropiate reprezentante si ofera informatii utile actualizate in timp real, atât despre magazine, cât si despre ultimele colectii sau promotii recente.
„Am simtit ca piata locala de retail are nevoie de un director mobil vibrant propriu, un soi de retail-news-room, unde informatiile din piata sa fie comunicate prompt si extrem de aproape. Traducerea acestui tool intr o aplicatie mobila a fost cumva un act natural intr-o perioada in care telefonul mobil livreaza constant si in timp real toate noutatile relevante pentru noi. Este foarte greu sa fii permanent la curent cu toate schimbarile din piata de retail din Bucuresti, astfel ca o aplicatie mobila care lumineaza discret si care te anunta despre o noua marca de pantofi disponibila in oras e foarte bine venita.”, spune Adi Popescu, initiatorul proiectului Bucharest Shopping.
Cu un layout user-friendly, aplicatia este extrem de usor de folosit. Mai mult decat atat, utilizatorului nu ii sunt cerute informatii la instalare, aplicatia nu necesita un cont care sa solicite date personale. In plus, fiecare utilizator Bucharest Shopping va detine un Pink Card unic generat de aplicatie, in baza caruia se va bucura de diverse beneficii in magazinele partenere.
Aplicatia este de acum disponibila pentru descarcare gratuita in AppStore si Google Play.
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie