Comunicat de presa
Exprima-ti feminitatea alegand dintr-o varietate de trenduri, insa ia in calcul un numitor comun, atitudinea.
Noi am surprins-o intr-un vizual spectaculos, purtand semnatura Tibi Clenci.
Alaturi de el a lucrat o intreaga echipa de profesionisti, modelul Stefania Ivanescu, imaginea campaniei, Geta Voinea pentru coafura, Jenny Matea pentru make up si Amir Dobos pentru styling. Inspira-te din ideile noastre si incepe noul sezon cu o sesiune de shopping trendylicious!
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie
Arhetipurile în mentalul colectiv românesc. Alegerile și fricile românilor