Comunicat de presa
"Decizia de a infiinta divizia de comunicare in domeniul cultural a venit natural, datorita manifestarilor culturale diverse, care incep sa isi cucereasca un teritoriu din ce in ce mai mare, fie ele arte vizuale, muzica, teatru sau film. Primul pas in acest sens este reprezentat de parteneriatul cu casa de licitatii de arta Artmark. Serile de Intalniri Artmark, powered by Creative Ideas este un concept de intalniri la care sunt invitati toti iubitorii de arta si de frumos, care au ocazia sa descopere sau sa redescopere lucrari autentice ale celor mai apreciati pictori romani."Oana Voicu, Director General, Creative Ideas.
Primul eveniment din aceasta serie de intalniri a avut loc joi, 20.09.2012, la sediul Artmark din C.A. Rosetti, Nr. 5, Palatul Cesianu-Racovita - o veche casa bucuresteana, cu fatadele in stil empire, care reflecta intocmai splendoarea de altadata.
Seara a marcat avanpremiera licitatiei de Impresionism si Postimpresionism Romanesc, licitatie care va avea loc in data de 25.09.2012, la Ateneul Roman.
Doamna Manuela Plapcianu, CEO Armark, si Doamna Dr. Doina Pauleanu, istoric si critic de arta, director general al Muzeului de Arta Constanta au deschis evenimentul si au incantat audienta cu fascinantele trimiteri catre capodoperele esentiale ale Impresionismului si Postimpresionismului Romanesc, poate cel mai indragit curent al picturii romanesti.
Incursiunea in istoria artei romanesti de secol XX, in care pictura a atins maturitate deplina, momentele artistice prezentate de doi tineri actori (Ana Pepine si Paul Cimpoieru), precum si intreaga atmosfera de fascinatie vizuala au fost ingredientele de succes ale acestei prime intalniri. Astfel, lucrarile pictorilor Nicolae Grigorescu, Nicolae Tonitza, Francisc Sirato, Ion Tuculescu, Nicolae Darascu, Samuel Mutzner, Max Arnold, Rudolf Schweitzer-Cumpana si multi altii, au incantat audienta si au creat momente de magie.
"Ne dorim ca aceasta serie de intalniri sa stimuleze apetitul iubitorilor de arta de a impartasi impresii, de a socializa, de a fi primii care iau contact cu efervescenta manifestarilor culturale din peisajul bucurestean si, de ce nu, de a intra in randul colectionarilor de arta", Adina Hotinceanu, Marketing Consultant, Creative Ideas.
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie