29 Noiembrie 2016 publicat în Lifestyle 10 share-uri

Una dintre caracteristicile succesului pe care-l are in Romania -417, faptul ca femeile sunt foarte deschise la schimbari.

via Kudika.ro

Imi place ideea alegerilor bune in viata. Povestea lui Moty Fridman e una a deciziilor bune. El detine una dintre cele mai de succes companii cosmetice ale lumii. Pana la urma, succesul din asta se contureaza, din inaltimea alegerilor bune pe care le faci. In ceea ce priveste pielea, se schimba lucrurile un pic: alegerile trebuie sa fie bune, inaltimea insa trebuie sa fie adancime. Cele mai bune minerale pentru piele se iau din adancuri. “-417” este adancimea Marii Moarte din care se extrag mineralele acestor produse. Succesul are legatura cu alegerile smart pe care le facem. Si alegerile smart ne fac sa aratam bine. Ceea ce pana la urma, sa stiti, conteaza.

Ce credeai despre Romania inainte sa ajungi aici si ce crezi acum?

De doi ani incoace am tot venit aici. N-am avut timp sa vizitez tara, dar de fiecare data cand am ajuns in Bucuresti mi s-a parut ca e un oras din ce in ce mai frumos. Orasul creste si se schimba foarte repede. M-au surprins educatia si cunostintele oamenilor de aici. M-a surprins curiozitatea pe care o au pentru branduri noi, cum ar fi “-417”, care vine dintr-un loc foarte misterios, asa cum e Marea Moarta. Oamenii sunt curiosi si deschisi sa experimenteze. Asta e una dintre caracteristicile succesului pe care-l are in Romania “-417”, faptul ca femeile sunt foarte deschise la schimbari.

Avem acest obicei de a-i intreba pe strainii care ne viziteaza, ce parere au despre femeile noastre. Pentru ca suntem foarte mandri de ele.

Nu vreau sa jignesc barbatii, dar femeile din Romania detin puterea frumusetii. E cunoscut si in afara tarii voastre acest aspect, ca femeile de aici sunt foarte frumoase. Sunt foarte estetice si puse la punct cu moda. E ceva ce iese in evidenta. Vine, cum va spuneam, din aceasta dorinta a femeilor din Romania de a explora si de a fi deschise la ce se intampla nou.

Acest produs al tau este un lucru nou. Este “the new thing”?

Este “the new thing”, dar compania s-a infiintat acum 14 ani. De atunci a cunoscut un proces de stabilizare. Am inceput cu “-417” impreuna cu Sensiblu acum trei ani. La inceput am vrut sa testam, sa vedem reactia cumparatorilor de aici.

Se foloseste produsul, sa zicem, o luna. Ce se intampla vizibil cu pielea?

Cred ca unul dintre cele mai grele lucruri pe care le poti schimba la o femeie sunt cremele. Insa cred ca deja am reusit sa le castigam increderea cu “-417” pentru ca au inteles ca impreuna cu produsul beneficiaza si de tot research-ul care este in spatele sau. Schimbarile se pot vedea imediat odata ce folosesti oricare dintre produsele pe care le oferim. Si nu doar ca se simt imediat, dar rezultatul si dureaza. Pentru asta folosim mineralele luate de la adancimea de -417m din Marea Moarta (dupa cum stiti, este cel mai jos loc al lumii). S-a dovedit clinic ca avem rezultate bune in regenerarea si in oxigenarea pielii. Aducem energie celulelor si ce e mai important, cream o piele noua. Orice problema ai avea, de la imbatranirea pielii pana la aspectul degradat al ei, cremele pe care le avem dau rezultate dupa nici doua saptamani de folosire. Dupa o luna, diferenta pe care o vezi e deja mare.

Mi-ai tot vorbit despre perioada de cercetare care a dus la aceste produse. Cat dureaza cercetarea?

Depinde de la produs la produs. Cercetarea n-am facut-o doar noi. Au facut-o si universitati importante si centre medicale. Au testat toate ingredientele pe care le folosim. Cred ca am fost suficient de destepti sa colectam multe grupe diferite de ingrediente. De aici si eficienta despre care vorbeam. Veti vedea imediat texturi unice ale pielii. “-417” vorbeste despre mai multe simturi pe care le implica. Nu doar cel tactil, dar si cel olfactiv. Pentru noi e important ca ale noastre cliente sa simta frumusetea aceasta.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri