"Categoric, o comedie cu spectru larg, cu multe elemente comice. Dar cel mai important este ca are mult suflet."

Doi prieteni foarte buni – un divortat ghinionist si indragostit (ROBIN WILLIAMS) si un burlac mare amator de distractii (JOHN TRAVOLTA) – se trezesc ca vietile lor sunt intoarse pe dos cand pe neasteptate trebuie sa aiba grija de doi gemeni de sapte ani, tocmai cand erau la un pas de a incheia cea mai mare afacere din viata lor. Cei doi holtei nu foarte cunoscatori in ale copiilor se poticnesc grav in eforturile lor de a avea grija de gemeni, ceea ce pune in miscare un sir intreg de mici dezastre si poate o noua intelegere a celor doi, referitor la lucrurile cu adevarat importante in viata.

Prezentat de Walt Disney Pictures, filmul “Vechi Tovarasi” este regizat de Walt Becker (“Wild Hogs,” “Van Wilder”), dupa un scenariu de David Diamond & David Weissman (“When in Rome,” “The Family Man”). Robin Williams joaca rolul lui Dan, un tip obsedat de munca si care se pricepe mai bine la cifre decat la oameni. John Travolta este Charlie, un burlac iubitor de distractii, caruia ii place viata lui asa cum este. Kelly Preston joaca rolul lui Vicki, fosta mare iubire a lui Dan, care ii pune gemenii ii brate, dupa ce a pastrat secretul asupra lor timp de sapte ani; Seth Green joaca rolul unui angajat entuziast, in plina ascensiune, din cadrul companiei lor de marketing.

Cum devin doi oameni "vechi tovarasi" - Premiza amuzanta, distributie amuzanta

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. „Georgian Legend” revine pe 21 aprilie la Sala Palatului cu un spectacol uluitor de muzică și coregrafie

Daca ii iei pe Robin Williams si John Travolta si ii pui intr-un film despre doi burlaci care au o companie de marketing in lumea sportului, apoi mai pui la bataie si cativa dintre cei mai comici actori de la Hollywood... Ce obtii? “Categoric, este o comedie cu spectru larg, cu multe elemente comice,” spune producatorul Andrew Panay, “dar cel mai important este ca are mult suflet.”

“Rareori citesc scenarii la care sa rad in gura mare,” spune regizorul Walt Becker. “Filmul asta are un echilibru excelent intre suflet, comedie si niste personaje minunate.” “Imi place la nebunie sa lucrez cu John; e minunat ! Nu se teme sa incerce tot soiul de chestii. Exista multe nume mari in acest film. A fost o experienta uimitoare,” spune Williams. “Kelly Preston e neinfricata. Seth Green e foarte nostim si foarte tare ! si Rita Wilson... Plus Matt Dillon in rolul unui mascul dominant... E grozav !”

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe

Vizionare placuta