Sheraton Bucuresti, cel mai nou hotel de 5 stele din capitala, aduce odata cu intrarea sa pe piata din Romania, nu doar un centru de conferinte si evenimente cu functionalitati variate si extrem de practice, dar si pachete rafinate de servicii, care au facut brandul Sheraton, renumit pe piata de ospitalitate de la nivel international.

Advertorial

Vara aceasta, hotelul Sheraton Bucuresti lanseaza oferta “Refresh your meetings@Sheraton”, disponibila in perioada 1 iulie – 31 august, in care oaspetii se pot bucura de tarife speciale la evenimentele de afaceri organizate in cadrul centrului de conferinte Sheraton. Pachetele sunt disponibile atat pentru evenimentele desfasurate pe parcursul intregii zilei, cu tarife incepand de la 30 euro/persoana, dar si pentru evenimentele organizate pe o jumatate de zi, cu preturi incepand de la 26 euro/persoana.

Oferta Sheraton Bucuresti isi intampina oaspetii cu o varietate de facilitati si servicii atent selectionate, oferite cu titlu gratuit, astfel incat cei care planuiesc organizarea unui eveniment la hotelul nostru sa beneficieze de cele mai bune conditii pentru invitatii lor: cafea pe tot parcursul zilei, limonada sau ice tea preparate in casa, deserturi delicioase si racoritoare precum inghetata sau selectie de fructe.

De asemenea, locatia excelenta a hotelului in centrul Bucurestiului, ofera o serie de avantaje si facilitati importante, precum parcarea subterana, ce pune la dispozitie 5 locuri gratuite celor care beneficiaza de oferta verii, vederea panoramica impresionanta a intregului orizont al Bucurestiului, ce poate fi admirata si de pe terasa Platinum, locul perfect pentru a organiza coffee-break-uri in aer liber.

Fie ca sunteti familiarizati cu standardele exceptionale pe care le ofera brandul Sheraton, fie ca urmeaza sa experimentati si sa va bucurati pentru prima oara de noile servicii de ospitalitate de 5 stele din Bucuresti, la centrul de conferinte si evenimente Sheraton veti regasi o echipa de profesionisti pregatita la standardele grupului de renume mondial, Starwood Hotels & Resorts, servicii moderne si facilitati inovative, toate pentru a va oferi o experienta unica ce valorifica fiecare minut al evenimentului dumneavoastra.

Hotelul Sheraton Bucuresti ofera 11 sali de conferinte, cu o suprafata totala de 1200 de metri patrati, inclusiv 2 sali de bal si o sala de sedinte, care pot acomoda impreuna pana la 1400 de persoane. Toate salile de evenimente sunt dotate cu echipamente audio si video moderne, Wi-Fi gratuit, ofera flexibilitate in structurarea si organizarea spatiului datorita peretilor mobili, dar si o serie de alte facilitati speciale: sistem de lumini customizabil in salile Platinum Ballroom si Iridium Ballroom, lumina naturala, acces rapid din receptia hotelului, precum si proximitatea fata de restaurantele Avalon si Benihana.

Despre Sheraton Bucuresti: Sheraton Bucuresti este parte a lantului hotelier Starwood Hotels & Resorts, fiind o premiera pe piata de ospitalitate din Romania. Cu 270 de camere, un centru modern de conferinte de 1200 metri patrati, o zona de restauratie completa cu doua dintre cele mai apreciate restaurante din Bucuresti, Avalon si Benihana, hotelul Sheraton din Romania este situat in inima Bucurestiului, oferind oaspetilor sai o experienta unica a confortului. Cu servicii si facilitati recunoscute international ca fiind elita industriei de ospitalitate, cel mai nou hotel de 5 stele din Bucuresti aduce in premiera in Romania: Sheraton Club, Sheraton Fitness, Sheraton Signature Sleep Experience, Paired si programul de loialitate Starwood Preferred Guest.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri