25 Februarie 2015 publicat în Cariera 19 share-uri

Traim intr-o lume in care identitatea vizuala capata un contur din ce in ce mai important iar office designul aplicat in sediile companiilor trebuie sa se ridice la anumite standarde.

Regula de baza in orice astfel de proiect este aceea ca spatiul operational are designul sau, spatiul de meeting este cu totul altceva iar biroul unui manager bineinteles ca isi are un loc aparte in companie.

Cum ar trebui sa arate biroul unui manager in 2015?

1. Birourile directoriale sunt de obicei spatii suficient de mari care sa poata fi mobilate dupa standardele clasice si anume: masa de lucru, un spatiu dedicat discutiilor si un dulap cu sau fara usi pentru depozitarea unor documente importante care sa fie la indemana personalului din conducere.

2. Delimitarea cu sticla a spatiului dedicat managerului poate fi un element cheie in designul unui birou directorial dand nastere unui spatiu propice pentru diverse intalniri, discutii importante dar si pentru o mai buna coordonare vizuala a angajatilor.

3. Biroul unui manager este impunator, poate fi clasic sau modern iar piesele de mobilier fac parte dintr-o gama diversificata ce ofera o multitudine de optiuni in asigurarea unui look corespunzator si calitativ biroului unui manager. Ideal ar fi ca masa de birou sa aiba forma rotunjita pentru a evita disconfortul creat de colturile des intalnite.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Alimentația copiilor, ca un parc de distracții – sfaturile prof. univ. Răzvan Cherecheș 7 sfaturi despre spălarea corectă a fructelor și legumelor Pluto retrograd în Vărsător – 1 mai – 11 iunie 2023. Totul e bine când se TRANSFORMĂ cu bine! Cad unele lanțuri care ne țineau pe loc și ne luăm puterea înapoi

4. Designul biroului unui manager trebuie sa intareasca identitatea brandului companiei. Neaparat sa se foloseasca schema de culori prezenta pe cartile de vizita, materialele promotionale, brosuri, cataloage online, site-ul oficial al companiei etc. Se contureaza astfel o imagine clara a companiei incepand de la site si pana la culoarea canapelelor din interior.

5. Paleta de culori utilizata sa fie din categoria celor reci, neutre ce favorizeaza concentrarea si activiatea creativa. Clasicul alb nu pare sa aiba acelasi efect si in randul persoanelor de conducere.


6. Lumina naturala este foarte importanta si de aceea un control eficient al acesteia cu ajutorul jaluzelelor reglabile este absolut necesar. Un alt sfat de care ar trebui sa se tina cont: amplasarea spatiului de lucru sa fie aproape de ferestre, cu propagarea luminii din partea stanga.

Portalul 55 se deschide la început de Mai! Urmează una dintre cele mai puternice zile pentru manifestarea schimbărilor dorite - ziua 5 din luna a 5-a!   Idei de cadouri memorabile pentru femei sofisticate Cazurile de depresie cresc dramatic la copiii cu vârsta între 11 și 14 ani și la adolescenți (Anchetă)

7. Decorul este diferit de la manager la manager: putem opta pentru evidentierea unor diplome importante care sa reflecte reputatia managerului, fotografii de familie asezate intr-un loc discret, plante decorative cu frunze mici si rotunde ce se aseamana cu monedele, orhidee, ficus, bambus pentru o oaza de liniste si noroc si lista poate continua.

Multumim, forFITOUT pentru material!


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri